Naš cilj je...

Cilj naše agencije je postati prepoznatljivim liderom u industriji, pružajući visokokvalitetne usluge koje odražavaju naše temeljne vrijednosti vjerodostojnosti, ljudskosti, održivosti i izvornosti. Želimo ostvariti dugoročno partnerstvo s klijentima, pridonošenjem njihovom uspjehu kroz inovativna rješenja i visoki standard profesionalnosti.

12
članova tima
22
godine
300
sezonskih suradnika
450+
klijenata

Naša misija je...

Misija naše agencije je posvećena ostvarivanju visokih standarda vjerodostojnosti, ljudskosti, održivosti i izvornosti u svim aspektima našeg poslovanja. Nastojimo pružiti kvalitetne usluge uz istinsku predanost integritetu i transparentnosti.
Naša misija je biti agencija koja se ističe po visokim etičkim standardima, socijalnoj odgovornosti i strastvenom zalaganju za stvaranje održivih i iznimnih iskustava, čime gradimo dugoročne odnose s našim klijentima i zajednicom.

Upoznajte EX-ALTO tim

Goran Rihtarić
CEO, founder
goran@ex-alto.hr
Goran Višekruna "Goc"
COO, events lead manager
goc@ex-alto.hr
Marijana Radić
HELA/ tourism lead manager
marijana@ex-alto.hr
Renata Jurić
tourism services coordinator
turizam@ex-alto.hr
Monika Maria Marković
communication specialist
monika@ex-alto.hr
Lara Vodvarka
digital marketing manager & event coordinator
lara@ex-alto.hr
Loto
creative director
Ben
director of quality
Gdje nas možeš pronaći?

Hrvatska, Zagreb

Adresa: Zavrtnica 17, HR-10000 Zagreb

Ulaganje u nabavu IT opreme
i razvoja Event management platforme
tvrtke EX-ALTO d.o.o.

Naziv projekta: Ulaganje u nabavu IT opreme i razvoja Event management platforme tvrtke EX-ALTO d.o.o.
Nositelj projekta: EX-ALTO d.o.o.

Program: OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Projekt je financiran iz: Europskog fonda za regionalni razvoj

Opis projekta:
Tvrtka EX-ALTO d.o.o. je predloženim projektom nabavila odgovarajuću IT opremu i razvila Event management platformu čime je objedinila i unaprijedila sve važne akcije poslovanja. Tvrtka će otvaranjem novog radnog mjesta i podizanjem kompetencija, koje će utjecati na povećanje prihoda doprinijeti zajednicama u kojima tvrtka posluje, te postići razvoj na tržištu i pronaći nove klijente.

Ciljevi i očekivani rezultati projekta:
Ciljevi i očekivani rezultati ovog projekta su povećanje konkurentnosti tvrtke EX-ALTO d.o.o. kroz nabavu IT opreme i razvoja Event management platforme, rast prihoda i broja zaposlenih te unapređenje i razvoj poslovnih procesa tvrtke.

Ukupna vrijednost projekta: 664.917,00 HRK

Iznos koji sufinancira Europska unija iz europskog fonda za regionalni razvoj: 342.506,84 HRK

Razdoblje provedbe projekta je od 01.02.2020. do 01.02.2021. godine.

Relevantne internetske stranice:
www.strukturnifondovi.hr
https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/

Za više informacija o projektu možete kontaktirati Gorana Rihtarića putem e-maila: goran@ex-alto.hr

Sadržaj ovog materijala isključivo je odgovornost tvrtke EX-ALTO d.o.o.